nasib baik both busy mggu ni. i mean, let say la xde language camp mggu n dia still pg pl, i dont know what to say laa.. for sure i cant stop thinking about him n cannot concentrate with studies. for the first time in my life, aku rse mcm ni. means, rindu sngt2 sngt kat org slain drpd family aku. knape mcm ni. seriously, mmg x reti nak handle n tak tahu nak buat ape. rse sedih sangat smpai mcm nak nangis. *mmg nangis ponn* adoi. apa ini? berbeza tau rse rindu dgn family n rse rindu ni. sumpah ckp tak tahu nak buat ape. this is first time. evrytime, after i pray slalu je doa supaya Allah kuatkan hatiku. x mau rse sedih2 mcm ni. but then, still lagi ade rse tu.. kekadang tu, kte x bole nak control feeling kte kan? n kte perlu luahkan kat someone ape yg kte rse. but then, now.. x tahu nak ckp kat sape. mmg rindu sangat! my life doesnt complete without him. everytime if ade problems n rse rindu kat die or sape2 sje, immediately bgitau kat die trus. even orang yg aku rindu tu adalah die. but now, x bole da nak buat cmtu.. we cant contact with each other. sigh!
"Love is missing someone whenever you're apart, but some how feeling warm inside because you're close in heart"
"I might not get to see you as often as I'd like, I may not get to hold you in my arms at night, but deep in my heart I know that it's true. No matter what happens... I will always love you"
"If you love someone more then anything, then distance only matters to the mind, not to the heart"
i am counting days and waiting for your arrival love..
No comments:
Post a Comment